BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 25, 2009

Make Up Tutorial

Aku suka blajar teknik make-up, tapi takdela pro sgt mcm jurumekap profesional tu.. setakat make-up simple2 tu blehla, conteng skit2 hehe. Memang sejak kecik lagi aku suka melawa walaupun tak la secantik Siti Nurhaliza ke, Jessica Alba ke, Maya Karin ke.. tapi aku bersyukur dgn semua anugerah yang telah diberikan oleh Nya. Trend make-up yang aku suka applykan kat muka aku ni adalah yang simple, natural dan tak terlalu tebal. Aku suka tgk style make-up Maya Karin kala dia bergaya santai, nampak natural saja.. so sweet :) Selain dari tu, aku slalu gak melayari internet utk belajar teknik2 make-up ni.. kalau korang nak belajar make-up boleh la melayari laman youtube kegemaran aku ni http://www.youtube.com/user/MichellePhan . Thanks Michelle, I learned a lot of make-up technique from your video.

0 comments: