BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 3, 2010

Berdoa dan terus berdoa...



Aku tidak tahu kenapa aku harus terus begini... menanti dan terus menanti. Adakah 'dia' benar-benar ingin memilikiku? Adakah 'dia' benar-benar tidak akan mempersia-siakan diri ini? Adakah 'dia' akan menyimpul ikatan yang terjalin di antara kami menjadi satu jalinan indah sebagai tanda cinta, kasih dan sayang bersama? Aku tidak tahu apa yang akan terjadi esok hari... Aku tidak tahu apakah yang bakal aku tempuhi pada hari-hari yang mendatang... Aku tidak tahu bagaimanakah kesudahan episod cinta ini... Jawapan bagi setiap persoalan ini hanya Dia yang maha mengetahui, hanya Dia yang bisa menentukan segala-galanya dan hanya Dia yang tahu apa yang terbaik untukku. Aku hanya mampu berdoa dan terus berdoa agar aku dapat mengecapi kebahagiaan di samping insan yang aku sayang... Ya Allah Ya Tuhanku, hanya kepadaMu tempat bermohon, tempat aku berlindung dan juga tempat aku berserah... Kau makbulkanlah doa dan harapanku ini... Amin.

0 comments: